Ať už se jedná o rodinnou farmu, nebo větší zemědělskou společnost, je prodej vždy zásadním krokem. Nesprávné rozhodnutí nebo nedostatečně ošetřený průběh transakce může mít značný vliv na konečný výsledek mnohaletého úsilí. Pokud zvažujete využít při prodeji našich služeb, neváhejte se na nás obrátit. Po zjištění základních informací Vám navrhneme další postup a prodiskutujeme podmínky spolupráce.
Každý případ prodeje farmy je jiný - může se lišit předmětem prodeje, tak v požadavcích prodávajících vlastníků na průběh nabídky a prodeje. Obvyklý scénář spolupráce s TRHEM FAREM lze zjednodušeně popsat takto:
1. Získání základních informací o farmě - požádáme vás o vyplnění nezávazného formuláře. Nemusíte mít obavy, vše je absolutně
diskrétní a údaje jsou pouze obecné.
2. Osobní schůzka - sejdeme se pro upřesnění informací o farmě a požadavků prodávajícího, posouzení transakce, očekávané ceny,
atd.. Na základě této schůzky vám navrhneme další postup a rozsah našich služeb.
3. Uzavření mandátní smlouvy.
4. Prezentace nabídky - přípravíme prodejní prospekty a prezentujeme nabídku zájemcům. Potenciální zájemce oslovujeme obvykle
těmito způsoby:
oslovení poptávajících z naší interní databáze,
zveřejnění nabídky na našich a partnerských internetových stránkách,
oslovení našich tuzemských i zahraničních partnerů a umístění nabídky v jejich prodejních kanálech.
5. Jednání se zájemci - zájemcům poskytujeme podrobné informace o nabídce výhradně se souhlasem a v rozsahu dle dohody s
prodávajícím. Postup poskytování těchto informací vždy plně respektuje požadavky prodávajího.
6. Další kroky - další postup je velmi individuální a rozsah poskytovaných služeb je vždy předmětem dohody. Může zahrnovat:
posuzování předložených návrhů, podpora při jednání a doporučení obchodní taktiky, koordinace celého procesu,
předkládání dokumentů různé závaznosti, organizace nabídkového řízení apod.,
zajištění investorem požadovaných informací, posudků, rozborů,
asistence při hloubkovém auditu / Due diligence prováděného investorem,
zabezpečení transakčních smluv (příprava nebo jejich připomínkování),
zajištění vypořádání transakce,
jiné činnosti.
Struktura naší odměny je obvykle následující
vstupní poplatek,
provize v případě realizace prodeje,
průběžné platby na krytí části našich nákladů (záloha na provizi).
Konkrétní podmínky spolupráce jsou individuální dle povahy případu a rozsahu našich služeb. Návrh spolupráce včetně přesných podmínek s Vámi rádi projednáme na osobní schůzce po seznámení se s podrobnostmi obchodního případu.